Er is momenteel ernstige hinder door stakingen bij bpost in Wallonië en Brussel.  Deze stakingen hebben een impact op de distributiecentra doorheen het land, waardoor jouw pakje langer onderweg zal zijn.

Broekmans Loyalty spaarprogramma

Broekmans Loyalty spaarprogramma

Schenk jezelf de toegang tot de meest exclusieve bottelingen dankzij de Broekmans Tokens

Groot nieuws: vanaf vandaag spaar jij getrouwheidspunten op onze webshop met vrijwel al je aankopen die je bij ons doet!

Met deze Broekmans tokens zal je dan binnenkort jouw persoonlijke toegang tot exclusiviteiten kunnen "unlocken".  Beperkt beschikbare flessen die in het verleden steevast in handen kwamen van investeerders en speculanten zullen vanaf nu enkel nog met de inzet van getrouwheidspunten aangekocht kunnen worden.

Ontdek jouw persoonlijke Loyalty Dashboard >

 

Wat kan ik doen met deze tokens?

Op dit moment spaar je enkel tokens, maar binnenkort zullen de eerste producten online komen op onze webshop die je enkel kan bemachtigen als je loyaltytokens inzet .

Het aantal tokens dat je voor een bepaalde referentie in moet zetten zal variëren in functie van vraag en aanbod. Er zullen dus producten tussen gaan zitten waar je heel veel tokens voor nodig zal hebben, en andere producten waar je er heel wat minder voor in zal moeten zetten.

Ontdek jouw persoonlijke Loyalty Dashboard >

 

Waarom is dit een eerlijk systeem?

We zijn niet over één nacht ijs gegaan en hebben een loyaltyprogramma opgebouwd waar we zelf achter staan en waarvan we vinden dat het eerlijk is voor de liefhebber.

  • Het is eerlijker dan een loterij, want je bent bij ons niet afhankelijk van dom geluk om die prachtige exclusieve flessen in huis te halen. Het volstaat om consequent bij ons te winkelen om vooraan in de rij te staan bij alle exclusiviteiten. Bovendien is het organiseren van een loterij bij wet verboden.

  • Het is eerlijk voor elk budget, want het aantal tokens wordt niet in hoofdzaak bepaald door de prijs van de flessen. Belangrijker dan de bedragen die je bij ons spendeert zijn de producten die je bij ons koopt. Wie het een beetje slim aanpakt en de juiste flessen bij ons koopt kan ook met een beperkt budget snel heel wat tokens bij elkaar sparen.

  • Het is eerlijk voor de particulier, want B2B klanten die actief zijn in onze branche (groothandels, drankenhandels, horeca, ...) worden standaard uitgesloten van het loyaltyprogramma omdat zij door hun handelsactiviteiten grotere volumes verhandelen en dus oneerlijk veel sneller tokens zouden kunnen verzamelen dan de particuliere liefhebber voor wie we al deze moeite doen.

  • Het is eerlijk voor de liefhebber, want de bijzondere en exclusieve bottelingen die zo gegeerd zijn bij speculanten en investeerders leveren doorgaans weinig tot geen tokens op. Met andere woorden: als jij als liefhebber jouw favoriete spirits koopt bij Broekmans, dan sta jij onmiskenbaar in het voordeel.

Ontdek jouw persoonlijke Loyalty Dashboard >

 

Ik winkel altijd in de drankenshop in Zolder

Heb jij in het verleden altijd in onze drankenshop in Zolder gewinkeld? Dan heb je op onze webshop de mogelijkheid om je klantenkaart te linken aan je account.

We gaan dan op zoek naar jouw klantenkaart en kennen een startsaldo toe op basis van je aankopen in onze drankenshop. En ook voor de toekomstige aankopen in onze winkel zal je bijkomende tokens verzamelen op je webshop account!

Nog geen klantenkaart in onze shop? Vraag er dan eentje bij je volgende bezoek, koppel hem aan je webshop account en begin online tokens te sparen met je aankopen in onze shop.

Ontdek jouw persoonlijke Loyalty Dashboard >

 

Alles nog eens op een rijtje

  • Je hebt een account nodig op onze webshop om deel te nemen aan het loyaltyprogramma

  • Je verdient getrouwheidspunten met elke particuliere aankoop op onze webshop

  • Getrouwheidspunten kunnen ingezet worden voor de aankoop van unieke flessen op onze webshop

  • Het aantal te verdienen tokens, alsook het aantal in te zetten tokens wordt vermeld bij elk product

  • Tokens kunnen niet omgezet worden in korting of shoptegoed, en kunnen niet overgedragen worden naar een ander account

  • Zakelijke klanten die professioneel actief zijn in onze branche kunnen niet deelnemen aan het loyaltyprogramma

  • Misbruik van het loyaltyprogramma kan leiden tot een permanente uitsluiting van dit programma

Ontdek jouw persoonlijke Loyalty Dashboard >

 

Wat als ik misbruik maak van dit loyaltyprogramma?

We hechten er veel belang aan dat dit loyaltyprogramma zorgt voor een eerlijke verdeling van zeer beperkt beschikbare releases. We tillen dan ook erg zwaar aan misbruik van dit programma.

Wanneer misbruik wordt vastgesteld, dan zal je uitgesloten worden van het loyaltyprogramma. Eventueel opgespaarde loyaltypunten komen in dat geval per direct te vervallen, en je zal bij je toekomstige aankopen geen nieuwe tokens meer verdienen.

Bijvoorbeeld: het plaatsen van nepaankopen met als doel het loyalty-tegoed kunstmatig te verhogen en deze aankopen later terug te sturen zal worden beschouwd als ernstig misbruik van het loyaltyprogramma, en zal een permanente uitsluiting van je klantenaccount en alle daarmee gelinkte bestaande en toekomstige accounts als gevolg hebben.

Ontdek jouw persoonlijke Loyalty Dashboard >


Maarten Cuypers
Maarten Cuypers

Marketing • IT • Klantenservice

Ik ken Broekmans al van toen ik in 2006 afstudeerde en dankzij Jan heb ik de passie voor sterke dranken leren kennen.  Ik zet mij dageljks in voor de webshop, de klantendienst en alle IT die daar bij komt kijken.  In mijn vrije tijd kan ik naast whisky ook heel erg genieten van rum, maar net zo goed ook van een gin-tonic of een eenvoudige bellini.  Om het met de woorden van Martien Meiland te zeggen: als er geen alcohol in zit, mij niet bellen!

Vorige Volgende